چـه میشد همـــرهِ يك قلبِ عاشق
کمی درمـــانِ دردِ عاشقـی بـــود
ویا هر قلب هم ، ماننــــدِ دنــدان
کشیـدن ساختن ، پـر کــردنی بود
****
چه میشد قلب بود از جنسِ نشکن
ویـا بعد از تَرَك هـم وصله می شد
که بعدازخونِ دل خوردن شکستن
كمی ترمیم می شد، پینه می شد!
****
چه می شد در کنـــارِ ، قلبِ عاشق
يدك بــود و يكی آمــــاده می شد
به محضِ رفتن و ، پیمان گسستن
عوض می شدتحمُّل،ساده می شد
****
چه میشد قلبِ عاشق خوب میشد
تمامِ غصِّه ها هــم ، رفتنـی بـــود
نشد ، می شد دلِ معیــــوبِ وامق
پس از برگشتنِ او، دیــدنـی بـود!
"وامق كبودراهنگی"
#تیغ#وامق_کبودراهنگی...ما را در سایت #تیغ#وامق_کبودراهنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124