هنوز از ديدنت،شادیم وسرمست
بیادِ خاطـراتت ، پیک در دست
به یادت تا سحر ، بيـدار بـــودم
قراری کرده بودی،خاطرت هست
توگفتی زودمی آیی،غمی نیست
ولی قـولت دلِ آواره ام خَست
شكستی قلبِ مـا ، امّٰـا دلِ مـا
به یادت بر درِ فولاد بنشست
بیــا وامق فــدای رویِ مـاهت
بیــا قلبـم از آنِ توست دربست
"وامق كبودراهنگی"
#تیغ#وامق_کبودراهنگی...ما را در سایت #تیغ#وامق_کبودراهنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144