دعا می کنم من ، که در سال نو
بود فالتــان نیک و پاینـــــدگی
شود تندرستی قــــریـن تنت
تمـام وجودت پر از زنـــــدگی
ااا
پریشانی و غــــم ز تــو دور باد
رفاه و دل خوش نصیب شما
قطار دل ار ،خط عوض می کند
بیفتد به ریل خوشی ، بارهــــا
ااا
سیاهی بماند در این کهنـه سال
دلت روشن از سبزه و بوستــان
دل وامقم سرخوش و مفتخر
به سر زنــــدگیِّ شما دوستان
"وامق كبودراهنگی"
#تیغ#وامق_کبودراهنگی...ما را در سایت #تیغ#وامق_کبودراهنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154